poniedziałek, 16 maja 2016

Witam

      Mam na imię Łukasz i mam 28 lat. Obecnie pracuję i mieszkam w Norwegii w mieście Oslo.
Pasjonuję się wędkarstwem karpiowym, którym zostałem zarażony przez kuzyna w 2013 roku.
     Ten rok jest moim czwartym sezonem porażek i zwycięstw w polowaniu na tę piękną i waleczną rybę. Do założenia bloga skłoniło mnie pokazanie innym wędkarstwa moimi oczami. Chęć podzielenia się spostrzeżeniami i wnioskami, jakie często odkrywamy przez przypadek. Chcę stworzyć coś w charakterze internetowego pamiętnika, opisywać techniki i sposoby, które w mojej ocenie się sprawdzają. Spędzając czas na rybach, mam ten komfort że samotność na zasiadkach mi nie straszna. Bardzo często towarzyszy mi moja narzeczona lub serdeczni koledzy, którzy również jak i ja zostali opętani chorobą wędkarstwa.
     Mój czas nad wodą jest ograniczony, ponieważ jak już wspomniałem nie mieszkam w Polsce. Jestem wędkarzem sezonowym tzn. wędkuje wiosną, podczas świąt wielkanocnych, w wakacje i czasami zdarza się jesienny wypad nad wodę.



Zapraszam na moją przygodę z karpiowaniem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz